Elita - Kiera Cass

Instagram: Natally_Daley

Originální název: The Elite
Nakladatelství: CooBoo
Série: Selekce, 2. díl
Počet stran: 312 stran

~ ~ ~ ~

Anotace: Do Selekce vstoupilo 35 dívek. Nyní jich je již jen šest, ale soutěž o srdce prince Maxona je tvrdší než kdykoli předtím. A k tomu všemu se America nemůže rozhodnout, po kom vlastně touží. Je to Maxon, s kterým by mohla žít jako v pohádce? Nebo Aspen, její první láska? America nejvíce ze všeho nejvíce potřebuje více času, avšak zbytek Elity přesně ví, co chce. A okamžik rozhodnutí se neodvratně blíží. 

Názor:
Pokračování příběhu o princeznách pokračuje a začíná zde přituhovat, jelikož dívek je čím dál méně a méně. Na úvod bych chtěla opět pochválit krásnou obálku, protože ty mě vždy zaujmou na první pohled a ty šaty jsou prostě božské.

Bohužel, co už nebylo natolik božské, tak příběhová linka. Na to, jak jsem z prvního dílu byla nadšená (tedy, pokud pomineme to, že děj byl předvídatelný a bla bla bla), tak tento díl byl o dost slabší. Především, co mě hodně odrazovalo, tak milostný trojúhelník mezi Aspenem, Americou a Maxonem. Tohle je pro mě hrozně klišé a kdykoliv na to v knize narazím, tak mi to vadí.

A hlavně mi vadilo, že se America nedokázala rozhodnout s kým vlastně chce být. Spíše to vypadalo, že si nemůže vybrat mezí tím, co chce a tím, co potřebuje. Úplně se to zdálo jako: ,,No, co, u jednoho mi to nevyjde, tak si budu moct jít vylít svoje srdíčko k tomu druhému, který mě bude dál milovat..." Asi tak se hlavní postava chovala a to celou dějovou linku.

Jediné plus, které tu mohu říct, že pokud potřebujete zrelaxovat a na chvíli vypustit svoje okolí, tak tato knížka je ideální. Líbí se mi, že i tak Vás děj strhne do příběhu, i přes pár chybek, které má, protože autorka má velmi čtivý styl psaní. Ale myslím, že znovu už bych ji asi do ruky nevzala...

~ ~ ~ ~
Hodnocení:  ★★★☆☆
~ ~ ~ ~
Co vy, četli jste tuto knihu nebo knižní sérii? Nebo se na ni teprve chystáte?

Nezapomeňte mě sledovat na Instagramu, kde můžeš sledovat různé novinky.

Omrkni knihu ještě ZDE.

Komentáře

Oblíbené příspěvky