Selekce - Kiera Cass


Instagram: Natally_Daley
Originální název: The Selection
Nakladatelství: CooBoo
Série: Selekce, 1. díl
Počet stran: 288 stran

~ ~ ~ ~

Anotace: Pro třicet pět dívek je Selekce životní šancí. Příležitostí k útěku od života, který jim byl stanoven od narození. Být obklopena světem třpytivých šatů a drahocenných šperků. Žít v paláci a soutěžit o srdce krásného prince Maxona. Ale pro Americu Singerovou je Selekce noční můrou. Znamená to pro ni otočit se zády ke své tajné lásce Aspenovi, který je o kastu níž než ona. Nechce se jí odejít z domova a vstoupit do nelítostné soutěže o korunku. Pak America potká prince Maxona. Postupně začne zpochybňovat všechny plány, které si předsevzala - a uvědomí si, že život, o kterém vždycky snila, si už nemůže v porovnání s budoucností představit.

Názor:
Poměrně dlouhou dobu jsem se na tuto sérii chystala, protože delší čas o ní bylo všude psáno. Ale i přesto na tuto knižní sérii měl každý jiný názor a mě zajímalo, o čem se vlastně baví. Ihned jsem si tuto knihu koupila na svoji čtečku a vrhla se na dívčí dobrodružství.

V první řadě musím pochválit krásnou, modrou obálku, která mě zaujala na pohled jako první. Už tím si u mě knížka získala malé plus. Když jsem se pustila do čtení, tak mi to trochu připomínalo Hunger Games. Místo ostrých zbraní se zde používají holčičí intriky, a místo divokého prostředí je zde palác s princem a krásnými šaty.

Ze začátku byl děj poněkud předvídatelný, což u knížek moc ráda nemám a většinou je odložím. Bylo jasné, co jaká postava udělá a co se vlastně stane. Takové knihy ve většině případů odkládám a nechávám je nedočtené...

America mi ze začátku byla neuvěřitelně nesympatická, že jsem si říkala: „Tak to ne... Děj předvídatelnej, hlavní postava nesympatická... Tohle číst nebudu!“ Ale když jsem se i přesto prokousala knížkou dál, začala jsem ji mít celkem i ráda (nemilovala jsem ji nějak extra pořád, ale už mi tolik nevadila). Příběh, který se odehrával v paláci mě začal bavit a já jsem hltala každou stránku čím dál víc. Docela jsem se divila, jak rychle jsem na celou knížku dokázala změnit názor.

Stránky ubíhaly jedna za druhou a těžko se mi od příběhu Americi a Maxona (už jsem říkala, že je to ,hot' princ?!) odtrhávalo. Nakonec jsem byla tak nadšená, že jsem se musela vrhnout na druhý díl – Elita.

Na knize se mi líbí, že tam jsou vtipné pasáže a boje mezi dívkami, které jsou schopné čehokoliv a to jen kvůli trůnu a bohatství. A nejlepší postava ze strany záporáků? Rozhodně Celeste! Určitě doporučuji přečíst všem, kteří mají rádi romantické knihy. Je to taková slaďoučká romanťárna s kapkou intriků a nástrah.

~ ~ ~ ~
Hodnocení: ★★★★☆
~ ~ ~ ~

Co vy, četli jste tuto knihu nebo knižní sérii? Nebo se na ni teprve chystáte?

Nezapomeňte mě sledovat na Instagramu, kde můžeš sledovat různé novinky.

Omrkni knihu ještě ZDE.

Komentáře

Oblíbené příspěvky